Mít perfektní přehled o objednávkách a zároveň umět nabídnout relevantní produkty či služby. Navíc ušetřit spoustu drahocenného času a vyladit firemní komunikaci. Pokud si něco z toho přejete i vy, je s podivem, že stále nepoužíváte CRM systém.
Co se dozvíte v článku:
Co je CRMko?
Pod názvem CRM systém se skrývá software, jehož primární funkcí je shromažďování informací o všem, co souvisí se zákazníky. Jedná se o nepostradatelný prvek systémového podnikatelského přístupu – zákaznicky orientovaného managementu zvaného „řízení vztahů se zákazníky“.
CRM software je tedy pokročilá databáze nabitá klíčovými informacemi o stávajících (a mnohdy i potenciálních) zákaznících, díky které lze poměrně snadno identifikovat specifické potřeby, nákupní zvyklosti a další důležité aspekty customer relationship managementu.
K čemu vám CRM systém bude?
Rozhodnete-li se investovat do implementace CRM systému, získáte nástroj pro centralizaci dat, ale také nenahraditelného pomocníka pro třídění a statistické vyhodnocování informací. Vhodně zvolený produkt vám navíc poslouží v rámci řízení projektů a tvorby e-mailingových kampaní.

Hlavní výhody kvalitního CRM
Zřejmě největší výhodou CRM systému je centralizace informací, s čímž souvisí zrychlení komunikace mezi zaměstnanci a také snížení chybovosti. Nehrozí, že se data ztratí nebo se k příslušné osobě dostanou se zpožděním.
Další benefity implementace CRM softwaru souvisí s vizualizací dat – systém z nich umí vytvořit přehledné statistiky, grafy a tabulky. Dozvíte se z nich mnohé o aktuálním stavu vašeho podnikání včetně silných a slabých stránek.
Obecně CRM systém významně přispívá k automatizaci mnoha rutinních procesů, urychluje komunikaci mezi zákazníky a podporou a v neposlední řadě spolupracuje s dalšími systémy (např. s účetním apod.). Přesvědčit se o tom můžete třeba hned – stáhněte si zdarma český eWay-CRM, který využívá prostředí Outlooku.