Mít perfektní přehled o objednávkách a zároveň umět nabídnout relevantní produkty či služby. Navíc ušetřit spoustu drahocenného času a vyladit firemní komunikaci. Pokud si něco z toho přejete i vy, je s podivem, že stále nepoužíváte CRM systém.

Co je CRMko?

Pod názvem CRM systém se skrývá software, jehož primární funkcí je shromažďování informací o všem, co souvisí se zákazníky. Jedná se o nepostradatelný prvek systémového podnikatelského přístupu – zákaznicky orientovaného managementu zvaného „řízení vztahů se zákazníky“.

CRM software je tedy pokročilá databáze nabitá klíčovými informacemi o stávajících (a mnohdy i potenciálních) zákaznících, díky které lze poměrně snadno identifikovat specifické potřeby, nákupní zvyklosti a další důležité aspekty customer relationship managementu.

K čemu vám CRM systém bude?

Rozhodnete-li se investovat do implementace CRM systému, získáte nástroj pro centralizaci dat, ale také nenahraditelného pomocníka pro třídění a statistické vyhodnocování informací. Vhodně zvolený produkt vám navíc poslouží v rámci řízení projektů a tvorby e-mailingových kampaní.

Hlavní výhody kvalitního CRM

Zřejmě největší výhodou CRM systému je centralizace informací, s čímž souvisí zrychlení komunikace mezi zaměstnanci a také snížení chybovosti. Nehrozí, že se data ztratí nebo se k příslušné osobě dostanou se zpožděním.

Další benefity implementace CRM softwaru souvisí s vizualizací dat – systém z nich umí vytvořit přehledné statistiky, grafy a tabulky. Dozvíte se z nich mnohé o aktuálním stavu vašeho podnikání včetně silných a slabých stránek.

Obecně CRM systém významně přispívá k automatizaci mnoha rutinních procesů, urychluje komunikaci mezi zákazníky a podporou a v neposlední řadě spolupracuje s dalšími systémy (např. s účetním apod.). Přesvědčit se o tom můžete třeba hned – stáhněte si zdarma český eWay-CRM, který využívá prostředí Outlooku.

okwu

Pisálek a redaktor na Okwu

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *